Monthly Archives - Νοέμβριος 2019

Διατροφική αξία λαχανικών

Το μπρόκολο, είναι ένα από τα λαχανικά που ανήκει στην οικογένεια των Σταυρανθών, μαζί  με το κουνουπίδι, το λάχανο, το καλαμπόκι κ.α Ένα από τα κοινά τους χαρακτηριστικά, είναι ότι αποτελούν πηγή θρεπτικών συστατικών και είναι φτωχά σε θερμίδες. Υπάρχουν διαφορετικά είδη μπρόκολου, ενώ το εντοπίζουμε και σε διαφορετικούς χρωματισμούς: από πράσινο έως μωβ. Έχει αμέτρητα οφέλη για την υγεία μας και συμβάλλει θετικά σε πολλές από τις λειτουργίες του οργανισμού μας. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ειδικά σε βιταμίνη C, θεωρείται πηγή ασβεστίου, μαγνησίου, φολικού οξέως και καλίου, που το κάνουν ισχυρό αντιοξειδωτικό και ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Συμβάλλει: Στην βελτίωση της υγείας των οστών. Στην αντιγήρανση. Στην βελτιωμένη πέψη και φυσική αποτοξίνωση. Στην προστασία από χρόνιες ασθένειες. Διατροφική αξία: 90 γραμμάρια ψιλοκομμένο ωμό μπρόκολο περιέχουν: 31 θερμίδες 0 γραμμάρια λίπους 6 γραμμάρια υδατανθράκων (μεταξύ των οποίων 2 γρ. ζάχαρης και 2 γρ. ινών) και 3 γραμμάρια πρωτεΐνης Μία κούπα μπρόκολο μας παρέχει το 100% της καθημερινής μας ανάγκης για βιταμίνη C και βιταμίνη Κ

Posted By Category: UncategorizedComments: 0

Step

Tο step concept ανήκει στα ομαδικά αερόβια προγράμματα. Συνδυάζει  έντονη άσκηση, μουσική, χορό και διασκέδαση. Για τον λόγο αυτό θεωρείται μία ενδιαφέρουσα προπόνηση, ενώ είναι ένα από τα αγαπημένα ομαδικά προγράμματα πολλών. Στοχεύει στην ενίσχυση της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας, την μυική αντοχή των κάτω άκρων και την ενδυνάμωση. Βελτιώνει την φυσική κατάσταση του ασκούμενου και συμβάλλει στην καύση εκατοντάδων θερμίδων σε μία μόνο προπόνηση! Εάν αυτό το πρόγραμμα συνδυαστεί με σωστή διατροφή, τα αποτελέσματα θα είναι μοναδικά, αφού μειώνει το ποσοστό του λίπους από το σώμα σε μεγάλο βαθμό. Το Step Concept είναι κατάλληλο για άτομα κάθε ηλικίας, αρκεί να ακολουθούν σωστά τις υποδείξεις του γυμναστή. Ακόμη, τα άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την καρδιά τους ή την μέση τους, είναι απαραίτητο να συμβουλευτούν πρώτα τον γιατρό τους. Προτιμάς να γυμνάζεσαι διασκεδάζοντας;
Τότε το Step Concept είναι το ομαδικό πρόγραμμα που σου ταιριάζει.
Σε περιμένουμε στο L.A. FITNESS για να το δοκιμάσουμε μαζί!!

Posted By Category: UncategorizedComments: 0

Κettlebell

Το kettlebell, είναι μία βαριά σιδερένια μπάλα με μία λαβή. Αυτό το εργαλείο εκγύμνασης, συμπεριλαμβάνεται στα βάρη που κυμαίνονται από 4 έως και 45 κιλά. Οι αρχάριοι ξεκινούν από τα 4 κιλά και στην συνέχεια τα αυξάνουν. Οι ασκήσεις με kettlebell είναι για πολλούς το μυστικό για μία αποτελεσματική γράμμωση!
Ενδυναμώνουν τις μυϊκές ομάδες ολόκληρου του σώματος, ενώ μπορούν σε μικρό χρονικό διάστημα να κάψουν το λίπος της κοιλιάς, περισσότερο από κάθε άλλη άσκηση. Θα σε βοηθήσουν σίγουρα να βελτιώσεις την αντοχή σου, τον συντονισμό, την επιδεξιότητα και ως συνέπεια την αθλητική σου επίδοση και ολόκληρη την ποιότητα της ζωής σου. Μέσα σε 20 λεπτά μπορείς να κάψεις έως και 300 με 400 θερμίδες, ενώ τα αποτελέσματα θα εκτοξευτούν αν τις συνδυάσεις με αερόβια άσκηση.
Μερικές ασκήσεις με kettlebell:
Swing με το ένα χέρι εναλλάξ Περιστροφές χεριών στην οριζόντιο Άρσεις με το ένα χέρι/ με τα δύο χέρια Μπροστινά σκουότ Προβολές με το χέρι ψηλά Πλάγιες προβολές με kettlebells Πιέσεις στήθους με ανύψωση του κορμού Τούρκικες ανυψώσεις
Κάμψεις

Posted By Category: UncategorizedComments: 0

Stretching

Οι διατάσεις Stretching, είναι το σημαντικότερο βήμα που θα πρέπει να εκτελείται από κάθε ασκούμενο πριν ξεκινήσει και αφού ολοκληρώσει την εκγύμνασή του.
Ωφελεί με πολλούς τρόπους το σώμα μας και για τον λόγο αυτό δεν θα πρέπει να παραλείπεται από κανέναν, τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος της άσκησης!
Ακόμη και ως μεμονωμένη άσκηση κάθε μέρα αφού ξυπνήσουμε, μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στην ευλυγισία μας και την κινητικότητά μας!

Γιατί όμως θα πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εκγύμνασής μας;
* Βελτιώνουν την κινητικότητα των αρθρώσεων.
* Αυξάνουν το μυικό μήκος.
* Βελτιώνουν την  μυϊκή απόδοση.
* Προλαμβάνουν τραυματισμούς και αποκαθιστούν την κινητικότητα.
* Βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος.
* Συμβάλλουν στην αυτοσυγκέντρωση.


Posted By Category: UncategorizedComments: 0